donderdag 1 maart 2018

parkeerschijf

Hallo allemaal,

"Mannen/jongenskaarten maken dat is lastig hoor!"
"Ik maak niet graag mannen/jongenskaarten want er zijn niet voldoende materialen voor."
"Het blijft toch echt wel een serieuze uitdaging voor mij om mannen kaarten te maken."

Klinken deze quotes bekend in de oren?
Ik hoor ze regelmatig passeren en ik vermoed dat het ontwerpteam deze quotes ook opgevangen heeft.
Speciaal voor iedereen die mannen/jongenskaarten maken lastig vindt, niet genoeg materialen hiervoor heeft of mannenkaarten maken enorm leuk vindt zijn er super leuke/ stoere stencils uitgekomen.
Ik ben alvast aan de slag gegaan met de race auto(6002/1034) en de gewone auto. (6002/1033)
En ik kan je vertellen ze zijn echt super gaaf!!


                   

Ik ben voor deze kaart van start gegaan met het idee van een parkeerschijf na te maken en deze op te pimpen met mooie papiertjes en natuurlijk de gave stencils.
Het idee kwam opeens in mij op tijdens het werken dus moest ik het even uittekenen voordat ik het helemaal kwijt zou zijn.
De basis was er en ik kon een paar uurtjes later aan de slag.
Wat mij betreft mag het resultaat er zeker zijn!
Het leuke eraan is dat de race auto en de gewone auto's in 3D uitgewerkt kunnen worden, zo lijkt je auto nog echter.



Dit is de volledige kaart geworden.
De cijfers kunnen niet ronddraaien, alles plakte al vast toen ik eraan dacht dat dit misschien ook wel een leuk extraatje kon zijn.
Dat is voor de volgende parkeerschijf ;)



gebruikte materialen:

-6002/0997 snij-embosstencil Mery's framework cirkels
-6002/1022 snijstencil background grind
-6002/1033 snij-embos-debosstencil car
-6002/1034 snij-embos-debosstencil racer
-6011/0520 designpapier Christmas Eve
-6011/0553 designpapier party solid colors (dendennis)
-6011/0554 designpapier party crochet colors (dendennis)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten