donderdag 5 oktober 2017

ITP

Dag allemaal,

Vandaag is het de weer de 5e van de maand en is er weer een nieuwe In the Picture.
Dit keer zijn onze dames aan de slag gegaan met deze leuke Cutting & Embossingstencils. Je maakt hiermee de leukste decoratie voor in huis, verjaardag , huwelijk, geboorte enz.


Onze dames en ik  hebben voor jullie de leukste voorbeelden ter inspiratie gemaakt. Als je op de naam drukt boven de foto, kom je op het blog van des betreffende dame en lees je alles over de gebruikte techniek met de leuke snij en embossing mallen. 

Natuurlijk vinden we het leuk als je een reactie achterlaat.
Onder degene die reageren verloten we een leuke prijs.
De winnaar maken we maandag 9 oktober bekend.









Ann




Ik heb ervoor gekozen om een herfsttafereel te maken met de paperbals. 
De ballen staan centraal in het geheel.
Als papier heb ik gekozen voor het falling Leaves papier uit de oktober collectie. 
En de paddenstoelen die je ziet komen uit de set create it with joy!crafts. 
Een heel leuk pakket voor starters of als je eens iets anders wilt. 
Voor de rest heb ik het geheel nog afgewerkt met pompoenen en boomschors die ik thuis had liggen. 

Welke materialen ik nog gebruikt heb lees je hieronder. 
Geniet nog van de creatie van de andere dames. 



gebruikte materialen:
-6011/0537 matching colors uni - Herfst 
-6011/0540 papierset - falling leaves
-6013/0340 knipvellen - season greetings
-6200/0934 mini trouvaille 
-9100/0038 pakket create with joy! 4


6 opmerkingen: