vrijdag 7 april 2017

fishing

Hallo allemaal,

vandaag is het weer mijn beurt voor een eigenblogspot.
Ik ben dit keer aan de slag gegaan met de leuke en handige scheurlinialen.
In verschillende Facebookgroepen las ik dat mensen het lastig vonden om hiermee te werken.
Anke had al eerder een filmpje opgenomen over de werking hiervan.
Nu heb ik er ook een foto beschrijving van gemaakt.
Dat leest makkelijk na.

-Op de eerste foto zie je dat ik mijn scheurliniaal op de gewenste afstand heb liggen en aan de linkerkant staat een dauber klaar.
Deze dauber heb ik nat gemaakt.

-Op foto 2 ben ik over het bovenste stuk van het papier heengegaan met de natte dauber.
Zo wordt je papier wat brozer en kan het makkelijker gaan scheuren.

-Op de 3de foto ben ik aan het scheuren geweest.
Met 1 hand houd ik het scheurliniaal vast en met mijn andere hand scheur in rustig en gedoseerd het papier.
Als je te snel wilt gaan dan komen je scheuren niet zo netjes uit.
Dit kan natuurlijk ook als je dat als resultaat wilt bekomen.

Dit is een korte uitleg over hoe je de verschillende scheurlinialen kan gebruiken.


Ik heb de randjes die ik gemaakt heb gebruikt als randmal.
Dat kan je goed zien op de foto hierboven.
Verder heb ik mijn kaart opgevat zoals een soort van boek.

Het leuke label-hoekje van Mery's komt ook helemaal tot zijn recht op deze kaart.
Net zoals de leuke eendjes ook van Mery's.


Verder ben ik binnen het zee thema gebleven voor de rest van de kaart, dit vond ik erg goed passen bij de schattige eendjes rand.

Fijn dat jullie zijn lang gekomen voor deze blogspot te lezen.


gebruikte materialen:
6002/0760 mery's duck borders
6004/0007 smile mery's
6011/0514 under the sea
6013/0342 seaside greetings
6200/0004 scheurliniaal
6200/0221 3 daubers
8089/0203 kraftpapier
8089/0211 corrugard cardboard


                    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten