zondag 5 februari 2017

in the picture

Dag allemaal,

Vandaag is het de weer de 5e van de maand en is er weer een nieuwe In the Picture met leuke joy!crafts materialen.
Deze maand staan de mooie wintersport stencils In the Picture.
Bestaande uit mooie kaders voor om je plaatjes of foto's, leuke bergen en natuurlijk niet te vergeten de ski's.



verschillende joy!crafts dames en ik zijn met deze producten aan de slag gegaan en hebben voor jullie de leukste voorbeelden ter inspiratie gemaakt.

Als je een leuke reactie achterlaat op het joy!crafts blog dan kan je een leuk prijsje winnen.
De winnaar wordt maandag 13 februari bekend gemaakt.

Voor mijn In the picture bijdrage ben ik aan de slag gegaan met foto's van mijn ski vakantie van afgelopen jaar.
de ski's passen er super bij, alsook de kadertjes en de mooie bergen.


Voor de basis ben ik aan de slag gegaan met een wit basisvel van 25cm op 25cm.
Je kan dit aanpassen naar iedere grote, deze paste het beste in mijn scrapalbum zeker als je rekening houd met de ijskristallen rand die er nog extra uitsteekt.
Daarboven op heb ik een vel papier uit het soft winterpaket (6011/0505) gebruikt.
De hoekjes met bloemen komen ook uit het soft winterpakket.
Deze heb ik er uitgescheurd, zo kreeg ik nog meer het bergen effect.
Rond iedere foto heb ik een kadertje gedaan, dit versterkt het geheel en de foto's komen meer tot leven.
Nog het ski gebied stempelen en mijn lay-out is klaar.
Voor nog meer info verwijs ik je graag door naar het joy!crafts blog, en de blogs van de andere DT-leden.
http://joycraftsdesignteam.blogspot.be/p/in-picture_30.html

Fijn dat jullie zijn langs gekomen een laat zeker een reactie achter op het joy!crafts blog.
Je kan er een leuk prijsje mee winnen!
Veel succes!



gebruikte materialen:

6002/0009 decorative pearls
6002/0690 snowflake border
6002/2046 winter
6002/2048 winter
6011/0505 soft winter
6200/0232 acrylic blok
6200/0934 mini trouvaile
6370/0051 artificial flowers
6410/0439 snow alfhabet
6410/1002 stempel kussen doosje nr1

brushmarker cool grey cg4





3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige ITP bijdrage Ann, supermooie winterplaatjes...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh, love how you rotated the icicle frame. Suddenly they aren't icicles, they are edgy detail. Yummy. Lovely LO. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen