maandag 2 januari 2017

awsome dude

Hallo allemaal,

Kaarten heb je in alle soorten en maten.
Ik vindt het fijn om te werken met andere soorten kaarten dan enkel vierkanten of rechthoekige.
Daarom heb ik ervoor gekozen om deze kaart te maken in een andere vorm.
De kaart blijft nog steeds in een enveloppe van 15 x 15cm passen wat handig is als je deze wilt opsturen.
Hieronder kan je zien wat ik gemaakt heb.
Ik heb ervoor gekozen om een leuke jongens kaart te maken.


Voor de basis ben ik aan de slag gegaan met witte cardstock.
Daarbovenop heb ik een vel designpapier uit de out of Afrika lijn gekleefd en verder ben ik aan de slag gegaan met verschillende vellen uit de cool dutes papierblok afgewisseld met ribbelkarton en kraftpapier.

Naast een heleboel papiertjes kan je ook nog leuke mallen terug vinden op deze kaart.
Kijk maar naar die schattige olifantjes.
Ik heb de olifantjes uitgestanst uit 2 verschillende soorten grijs papier.
En dan ben ik ze gaan bewerken met bruine inkt om ze meer diepgang en leven te geven.


Zo dat was het weer voor nu.
Bedankt dat jullie zijn langs gekomen en tot de volgende keer.



gebruikte materialen:

6002/0531 cutting,embossing & debossing stencil - olifant klein
6011/0381 papier-stansblok Cool Dudes
6011/0503 papierset - out of Africa
8089/0211 kraft geribbeld karton



Geen opmerkingen:

Een reactie posten