dinsdag 6 december 2016

make a card with joy!

Hallo allemaal,

Gisteren avond was er in de facebookgroep friends of joy!crafts een super leuke make a card verzorgd door Miranda.
Natuurlijk heb ik ook deelgenomen aan deze super leuke avond.
Ik vind het altijd leuk om aan een make a card mee te doen, steeds een gezellige boel en iedereen heeft een ander verrassend resultaat.
Hieronder kan je mijn resultaat terug vinden.
Ik ben aan de slag gegaan met de mooie baby papier blok uit de collectie la vie est belle.


Je papier op voorhand uitzoeken en niet weten wat het eindresultaat gaat zijn vind ik altijd spannend.
Ik blijf meestal tot het einde twijfelen of ik wel de juiste keuzes gemaakt heb.
Maar nu ik mijn eind resultaat zo voor me zie, kan ik zeggen dat ik erg tevreden ben.
Deze papier blok is zo veelzijdig, er zit bijna alles in om een leuke kaart mee te maken.
Voeg er zelf nog wat stansjes aan toe en hup je kaart is klaar.


De labels die je ziet zitten in het vakje heb ik ook gemaakt van onderdelen uit de papier blok, zelf een gaatje inmaken (wat heel gemakkelijk gaat met de hole puncher van Joy!crafts) en je hebt super snel een leuk label klaar.

Heb je ook zin gekregen om dit kaart model te maken neem dan een kijkje op het joy!crafts blog daar staat alles van deze make a card stap voor stap uitgelegd.
http://joycraftsnl.blogspot.be/

Fijne dag nog,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten